OnLine Tutorial bersama Aiti Komputer

Akhirnye berjaya juga saya membuat Blog tutorial pasai Photoshop nie sebab ramai dah mintak saya ajarkan. memang tak de mase so saya buatlah blog nie untuk sesiapa yg nak belajar pasai photoshop nie dengan free2 je.. sebagai amal jariah...



Gunakan ilmu nie sebaik2nye ye....



Khamis, 10 Mac 2011

Mukadimah


Assalamualaikum...Geng..

Di Blog ini saya ingin mengajar anda mengunakan Photoshop dengan cara yang ringan. Memang seronot jika anda tahu menggunakan software ini untuk mengubah suai photo2 anda gemari...tapi awasss... jangan pula menggunakan kemahiran yg Allah telah bagi pada kita ini untuk mengaibkan umat manusia yang lain....

Photoshop yang akan saya ajarkan di sini, menggunakan Photoshop CS1 sahaja.. jadi jika anda mempunyai vesion2 yg lain..pandai2lah cuba sesuaikan mengikut keadaan software anda..kerana perubahannya mungin tidak ketara sangat....

Selamat mencuba..

Dan kepada yang ingin menyumbangkan kepakaran anda disini juga amat dialu-alukan ye.. semoga ilmu ini dapat kita konsikan bersama..

Assalamualaikum....


Tiada ulasan:

Catatan Popular